Ο δημοσιογράφος και συλλέκτης, Άρης Λουπάσης, δημοσίευσε στο Instagram μια σπάνια φωτογραφία, στην οποία η Έλλη Λαμπέτη ποζάρει στο καμαρίνι της το 1952 με τον τότε πρωθυπουργό της Ελλάδας, Νικόλαο Πλαστήρα.

Γράφει ο Άρης Λουπάσης στην ανάρτησή του:

Η Έλλη Λαμπέτη με τον τότε πρωθυπουργό της Ελλάδας Νικόλαο Πλαστήρα στο καμαρίνι της στο θέατρο “Μουσούρη” όπου την συγχαίρει για την εξαιρετική ερμηνεία της στο έργο του Ιταλού συγγραφέα Ντάριο Νικοντέμι” “Το κουρέλι”.

Ο πρωθυπουργός καταφθάνει στο θέατρο στις 21 Ιανουαρίου του 1952 με μια μαύρη λιμουζίνα και την συνοδεία του, προκαλώντας την έκπληξη του θεατράνθρωπου και ιδιοκτήτη του θεάτρου Κώστα Μουσούρη που πρωταγωνιστεί στην παράσταση. Όπως αναφέρεται, σε όλη την διάρκεια του έργου παρακολουθούσε από την πρώτη σειρά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τις ερμηνείες των ηθοποιών και εκφράστηκε με τα καλύτερα λόγια στην συνέχεια στα παρασκήνια για το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα.

Η συγκεκριμένη παράσταση έκανε πρεμιέρα στις 19 Δεκεμβρίου του 1951 σε μετάφραση Μάριου Πλωρίτη, σκηνοθεσία Κώστα Μουσούρη, σκηνογραφία Γιάννη Τσαρούχη και την συμμετοχή των εκλεκτών Σταύρου Ξενίδη, Νίκου Τζόγια, Γιάννη Αργύρη, Μαίρης Λαλοπούλου, Γιώργου Δάνη και Αθηνάς Μιχαηλίδου, γνωρίζοντας μεγάλη καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία. Χαρακτηριστική η κριτική του Στάθη Σπηλιωτόπουλου στην εφημερίδα Ακρόπολις για την Έλλη Λαμπέτη που ερμηνεύει τον ομώνυμο ρόλο: “Αν ήταν έτσι τα κουρέλια, μα την αλήθεια άξιζε κανείς να γίνει ρακοσυλλέκτης”.

Το 1952 είναι η χρονιά όπου ο τότε σύζυγος της Έλλης Μάριος Πλωρίτης αποφασίζει να συγκροτήσει τον “Θίασο των άστρων” Λαμπέτη -Χορν-Παππάς, παρά τις αντιρρήσεις της ίδιας λόγω της αμοιβαίας αντιπάθειας που υπήρχε με τον Χορν, γράφοντας ο συγκεκριμένος θίασος για τα επόμενα τέσσερα χρόνια θεατρική ιστορία με μνημειώδεις ερμηνείες σε έργα του ελληνικού και παγκόσμιου ρεπερτορίου.

Μέσα από την συνύπαρξη της Έλλης και του Δημήτρη τόσο στην σκηνή όσο και στα γυρίσματα της ταινίας “Κυριακάτικο ξύπνημα” στο Κάιρο, η αμοιβαία αντιπάθεια εξελίσσεται σε φλερτ και σύντομα σε ένα μεγάλο έρωτα που θα οδηγήσει στο διαζύγιο με τους συζύγους τους, τον Μάριο Πλωρίτη και την Ρίτα Φιλίππου. Μετά από επτά χρόνια θα λήξει άδοξα, παραμένοντας όμως ως ένας από τους πιο παθιασμένους, φλογερούς και θυελλώδεις έρωτες στην καλλιτεχνική ιστορία.

Διαβάστε επίσης