Μια σπάνια φωτογραφία του Θανάση Βέγγου με την οικογένειά του δημοσίευσε ο δημοσιογράφος και συλλέκτης, Άρης Λουπάσης στο Instagram. Στη λεζάντα διαβάζουμε πως τα παιδιά του έχουν παίξει σε πολλές ταινίες του αξέχαστου ηθοποιού που αποτελεί μεγάλο κεφάλαιο του ελληνικού κινηματογράφου και της κωμωδίας.
Οσα γράφει ο Άρης Λουπάσης:
«Ο Θανάσης Βέγγος με την σύζυγό του Ασημίνα και τον πρωτότοκο γιο τους Βασίλη το καλοκαίρι του 1961στο πανέμορφο νησί της Κω, όπου παρευρίσκονται για τα γυρίσματα της κωμωδίας του Γιάννη Δαλιανίδη “Ποια είναι η Μαργαρίτα” με πρωταγωνιστές τους Τζένη Καρέζη και Γιάννη Φέρτη.
Η οικογένεια διαμένει στο ξενοδοχείο «Ξενία», όπου πραγματοποιείται μέρος από τα γυρίσματα, συνδυάζοντας παράλληλα και τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Η σύζυγος όπως και οι δύο γιοι του έκαναν κάποια μικρά “περάσματα” από τις ταινίες του καθώς επιθυμούσαν να παρευρίσκονται στα γυρίσματα για να είναι κοντά του και να τον στηρίζουν.
Το 1964 ο μικρός Βασίλης εμφανίζεται στον “Πολύτεκνο”, ενώ ένα χρόνο μετά τον βλέπουμε στο “Είναι ένας τρελός τρελός Βέγγος” να κάνει βόλτες με το πατίνι του στην Αίγλη του Ζαππείου. Στον “Παπατρέχα” το 1966, υποδύεται τον ατίθασο πιτσιρίκο που βάζει το λάστιχο μέσα στο αυτοκίνητο που πλένει ο πατέρας του που υποδύεται τον θυρωρό “Πολύδωρο και ο μικρότερος του γιος Χάρης είναι το παιδί που κρατάει όλη την νύχτα προκειμένου η μητέρα του (Μίτση Κωνσταντάρα) να μπορεί να φύγει από το σπίτι για να παίξει χαρτιά με τις φίλες της. Το 1967 εμφανίζονται και οι δύο στην ταινία “Βοήθεια! Ο Βέγγος φανερός πράκτωρ 000”, με χαρακτηριστική την σκηνή όπου ο Χάρης βρίσκεται στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου που οδηγεί ο πατέρας του μεταμφιεσμένος σε τσιγγάνο για να ξεφύγει από την αστυνομία.
Την ίδια χρονιά τους βλέπουμε και πάλι μαζί στο “Τρελός, παλαβός και Βέγγος” να κάθονται στο τραπέζι μιας πολύτεκνης οικογένειας με γονείς τον πατέρα τους και την Ελένη Ανουσάκη. Οι τελευταίες εμφανίσεις τους γίνονται το 1969 στην ταινία “Θου Βου Φαλακρός Πράκτωρ, Επιχείρηση:Γης Μαδιάμ” μαζί με την μητέρα τους Ασημίνα καθώς και στο “Ποιος Θανάσης” όπου η σύζυγος του και ο Χάρης βρίσκονται έξω από την βιτρίνα ενός μαγαζιού.
Ο μεγάλος Έλληνας ηθοποιός δεν υπήρξε μόνο ένα γνήσιο λαϊκό είδωλο που λατρεύτηκε όσο λίγοι καλλιτέχνες από το κοινό, αλλά και ένα υπόδειγμα πατέρα και πιστού οικογενειάρχη που διατήρησε την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στις μεγάλες επαγγελματικές του επιτυχίες και την προσωπική του ζωή.