Search
Close this search box.

Πάνος Κοκκινόπουλος: Η δήλωση για το έγκλημα στα Γλυκά Νερά, προκαλεί αίσθηση

Ο Πάνος Κοκκινόπουλος σε μία σπάνια τηλεοπτική συνέντευξη, μίλησε για την καριέρα του, τις σειρές που έχει γυρίσει, τις γυναικοκτονίες, ενώ προκαλεί αίσθηση η αναφορά του στο έγκλημα των Γλυκών Νερών, λέγοντας χαρακτηριστικά πως αν δεν ήταν τόσο τραγική η ιστορία, θα μπορούσε να γίνει μία κωμωδία, εξαιτίας της συμπεριφοράς του γυναικοκτόνου, Μπάμπη Αναγνωστόπουλου.

Αρχικά, για τα νέα του επαγγελματικά σχέδια, ο σκηνοθέτης είπε: «Το ένα πρότζεκτ είναι βασισμένο στο βιβλίο του Αύγουστου Κορτώ ‘Άγνωστο Παιδί” και το άλλο λέγεται “Η Αλίκη στη σκοτεινή χώρα” ή “Η Αλίκη στη χώρα των πτωμάτων”, μια μαύρη κωμωδία, είναι στο ανθρωποκτονιών. Όπου στο κάθε επεισόδιο ψάχνουμε μια γυναικοκτονία, κυρίως, αυτό είναι το τωρινό σπορ του Έλληνα. Αλλά ταυτόχρονα υπάρχει μια ιστορία που διατρέχει όλα τα επεισόδια».

Για το θέμα των γυναικοκτονιών ο Πάνος Κοκκινόπουλος σχολίασε: «Σε ένα μεγάλο κομμάτι ασχολούμαι με δολοφονίες και κυρίως με γυναικοκτονίες, που δεν είναι καινούργιο, είναι πολύ παλιό, απλά τώρα έγιναν της μόδας. Αλλά υπάρχει και ένας ακόμη λόγος που οι γυναικοκτονίες αυξήθηκαν, στην Ελλάδα, τον παλιό καιρό, οι γυναίκες ήταν υποταγμένες, παντρευόντουσαν έναν άντρα που δεν αγαπούσαν, οι οποίος τις έδερνε, τις έβαζε και δουλεύανε, έπινε, μέθαγε και αυτές δεν είχαν πού να πάνε, δεν είχαν να φύγουν. Όσες αντιδρούσαν ή τις σκότωνε ο σύζυγος, ή σηκωνόντουσαν το βράδυ έπαιρναν ένα τσεκούρι και τον σκότωναν αυτές. Τώρα οι γυναίκες λένε όχι, “δεν σε θέλω”, αλλά οι άντρες έχουν την ίδια νοοτροπία που είχαν και τότε: “ποια είσαι εσύ που δεν θέλεις εμένα;”. Γιατί οι μαμάδες μεγαλώσαν τα παιδιά τους έτσι και ο άντρας ψάχνει στη γυναίκα τη μάνα του, ο άντρας θεωρεί τη γυναίκα κτήμα του».

«Τα Γλυκά νερά θα ήταν και ωραία κωμωδία, μαύρη»

Σε ερώτηση για το πώς επιλέγει τις υποθέσεις και ποιο είναι το κριτήριο, ο Πάνος Κοκκινόπουλος απάντησε: «Καταρχάς δεν γυρίζαμε ποτέ τις υποθέσεις, όπως ήταν, πάντα τις τροποποιούσαμε, ώστε να μην είναι αναγνωρίσιμες, ή καλύτερα να πω φωτογραφίσιμες. Δεν το θεωρούσαμε ηθικό απέναντι στα θύματα, αλλά και στους θύτες, ακόμα και στους θύτες, να τους διαπομπεύουν ακόμα μια φορά. Ξεκινάγαμε πάντα από το πώς ένας άνθρωπος φτάνει στο όριο του, ξεπερνά το όριο του και γίνεται δολοφόνος. Αυτό πάντα με ερέθιζε, πώς ξεπερνά αυτή τη λεπτή κόκκινη γραμμή που τον κάνει να ξεπερνά κάθε ηθικό φραγμό».

Όσο για το έγκλημα που θα επέλεγε να κάνει σειρά, ο σκηνοθέτης, ανέφερε τη δολοφονία της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά, προκαλώντας αίσθηση με όσα είπε: «Θα μπορούσα να γεμίσω 10, 20, 50 κύκλους με όσα γίνονται. Είναι και λίγο κωμικό αυτό. Αν δεν ήταν τραγική η ιστορία του πιλότου, θα μπορούσε να γίνει μια καταπληκτική κωμωδία γιατί ο τύπος είναι για δέσιμο, δηλαδή είναι καραγκιόζης. Από την πρώτη μέρα φαινόταν πώς ήταν. Μόνο αν ακούσετε το ακουστικό που παίρνει την αστυνομία τηλέφωνο και έκανε ήχους στο τηλέφωνο… Σκεφτείτε το σαν κωμωδία: Ο τύπος σκοτώνει τη γυναίκα του, αυτοδένεται, παίρνει την αστυνομία κάνει καραγκιοζιλίκια, κάνει διάφορα, σκοτώνει το σκυλάκι του που δεν φταίει και σε τίποτα, ξυπνάει η γυναίκα δεν έχει πεθάνει και κάθεται από πάνω του που είναι δεμένος και τον πνίγει. Μετά πέφτει ξερή και αυτός έχει πεθάνει και αυτή ζει κανονικά με το παιδάκι της. Τι ωραία ιστορία! Δεν τιμωρείται ένας ένοχος; Θα ήταν και ωραία κωμωδία, μαύρη».

Διαβάστε επίσης

Share:

The New You

Στοιχεία Επικοινωνίας

Βρείτε μας στα Social Media:

Αφήστε μας ένα μήνυμα