Πρόκειται για μία από τις πλέον θρυλικές σκηνές στην ιστορία του κινηματογράφου. Είναι εκείνη, όπου η Μεγκ Ράιαν στην ταινία, “Όταν ο Χάρι γνώρισε τη Σάλι”, δείχνει στον έκπληκτο Μπίλι Κρίσταλ – και στους θαμώνες της παμπ – πόσο εύκολο είναι να υποκριθείς οργασμό.
Υπερβολή, αλλά η ηθοποιός, τότε, έδωσε.. ρεσιτάλ ερμηνείας χαρίζοντας μία σκηνή που έμελλε να γράψει ιστορία. Η Μεγκ Ράιαν, μετά από πάρα πολύ καιρό, επιστρέφει στο είδος που ξέρει να κάνει καλά: τις ρομαντικές κομεντί και με αφορμή το come back της, αποκάλυψε για πρώτη φορά, μετά από 43 χρόνια πως η σκηνή του ψεύτικου οργασμού έφερε σε άβολη θέση τα δύο της παιδιά.
Ο γιος της, Τζακ Κουέιντ, που είναι πλέον 31 χρονών και η κόρη της Ντέιζι Τρου Ράιαν που είναι 19, νιώθουν εντελώς άβολα με την εικόνα της μαμάς τους, που δείχνει στον Μπίλι Κρίσταλ πόσο εύκολο είναι να υποκριθείς οργασμό.
«Έχει πλάκα, ο γιος μου με πήρε τηλέφωνο σήμερα το πρωί, επειδή μένει σε ένα ξενοδοχείο της Νέας Υόρκης, απέναντι από το delicatessen Katz’s όπου γυρίστηκε η σκηνή», είπε η Μεγκ Ράιαν σε συνέντευξή της στο Interview Magazine. «Ήταν και η κόρη μου εδώ και τους είχα σε ανοιχτή ακρόαση και μου φώναζαν «Μαμά, αυτή είναι ένα μοναδικό είδος ντροπής που νιώθουμε. Ο γιος μου, μου είπε ότι στο Katz’s υπάρχει μία φωτογραφία μου στο τραπέζι που γυρίστηκε η σκηνή».
Το μαγαζί άνοιξε το 1888, αλλά τράβηξε όλη την προσοχή πάνω του μετά την ταινία του Ρομπ Ράινερ. Φρόντισαν, μάλιστα, να ενημερώσουν και τον κόσμο για το πού καθόταν η Σάλι στη γνωστή σκηνή. «When Harry Met Sally… ελπίζουμε να πάρετε ό,τι πήρε και εκείνη. Καλά να περάσετε!», λέει η ταμπέλα, αλλά η Μεγκ Ράιαν αναρωτιέται αν είναι το σωστό τραπέζι.
Αν και ο γιος της Τζακ ακολούθησε την καριέρα των γονιών του (τον έχει αποκτήσει από τον γάμο της με τον Ντένις Κουέιντ), έχει μία άρνηση για τη συγκεκριμένη ταινία. «Είναι από αυτά τα πράγματα που είναι αμήχανα όταν είσαι μικρός, γιατί δεν θέλεις να δεις τη μαμά σου να υποκρίνεται ότι έχει οργασμό σε ενώ μαγαζί».
Τελικά, είδε την ταινία όταν συμμετείχε και εκείνος σε ρομαντική κομεντί και κατάλαβε ότι «ήταν πολλά περισσότερα από αυτή τη σκηνή».