Η Μπριζίτ Μπαρντό αποτέλεσε το απόλυτο sex symbol, έναν μύθο του γαλλικού σινεμά και όχι μόνο. Και μπορεί η θρυλική “Μπε-Μπε” εδώ και πάρα πολλά χρόνια να ζει απομονωμένη στην έπαυλη της στο Σεν Τροπέ, ωστόσο η ζωή της πάντα προκαλεί το ενδιαφέρον.
Έτσι, την επόμενη εβδομάδα θα ξεκινήσει να προβάλλεται από το France 2, το κρατικό τηλεοπτικό κανάλι της Γαλλίας η νέα σειρά Bardot» που αφορά τη ζωή της Μπριζίτ Μπαρντό. Θα αποτελείται από έξι επεισοδία και θα είναι μια ματιά στη ζωή της ηθοποιού που έγινε σταρ, βοηθώντας να αλλάξουν οι σχέσεις των φύλων, η σεξουαλικότητα και η μόδα στη μεταπολεμική Γαλλία και στη συνέχεια σε μεγάλο μέρος της Δύσης, γράφει ο Ανταμ Σέιτζ στους βρετανικούς Times.
«Μπορείτε να πείτε ότι ήταν η πρώτη influencer», δήλωσε η Ντανιέλ Τομπσόν, η οποία σκηνοθέτησε τη σειρά με τον γιο της, Κρίστοφερ. Επιπλέον, η τηλεοπτική σειρά, η οποία παρακολουθεί τα πρώτα δέκα χρόνια της καριέρας της Μπαρντό κατά τη δεκαετία του 1950.
Δεν θέλει να έχει καμία σχέση με μια “ηλίθια σειρά”
«Είναι ένα σύμβολο της εποχής της», είπε η 22χρονη Ζουλιά ντε Νουνιέζ, η ελάχιστα γνωστή ηθοποιός που υποδύεται την Μπριζίτ Μπαρντό στην τηλεοπτική σειρά. Μια συμπαραγωγή του γαλλικού καναλιού με το Netflix και τον ιταλικό τηλεοπτικό φορέα Mediaset (του Σίλβιο Μπερλουσκόνι), η σειρά ξεκινά με την έφηβη Μπαρντό, που μεγάλωνε σε ένα συντηρητικό παριζιάνικο σπίτι πριν ξεκινήσει την καριέρα της στον κινηματογράφο και ερωτευτεί τον Ροζέ Βαντίμ, τον πρώτο της σύζυγο και σκηνοθέτη της ταινίας «Και ο Θεός έπλασε τη γυναίκα».
Στο πρώτο επεισόδιο, καθώς η 18χρονη Μπαρντό ετοιμάζεται για τον θρησκευτικό γάμο της, ο πατέρας της τη συγχαίρει που είχε διατηρήσει την παρθενία της πριν τον γάμο. Και εκείνη απαντά λέγοντας στους γονείς της ότι κοιμάται με τον Βαντίμ από τα 15 της.
Επόμενα επεισόδια παρουσιάζουν και άλλους εραστές της Γαλλίδας σταρ, όπως ο ηθοποιός Ζαν Λουί Τρεντινιάν και ο τραγουδιστής Σασά Ντιστέλ. Η σειρά απεικονίζει την παγκόσμια διασημότητά της αλλά και τα αρνητικά της: τη μοναξιά, τους παπαράτσι, τους θαυμαστές που την ειδωλοποιούν, τους επικριτές που την προσβάλλουν, την αστυνομική συνοδεία που χρειαζόταν όταν έφευγε από ένα μαγαζί και την επιθυμία της να ξεφύγει από όλα αυτά.
Οι κριτικοί στη Γαλλία επαίνεσαν τη σειρά, αν και η Μπαρντό, που δεν την έχει δει ακόμη, ήταν λιγότερο ενθουσιώδης, λέγοντας ότι δεν ήθελε να έχει καμία σχέση με μια «ηλίθια βιογραφική σειρά», γράφει στους Times από το Παρίσι ο Ανταμ Σέιτζ.