Κόντρα ξέσπασε ανάμεσα στον Νίκο Μαστοράκη και την αδελφή του Δημήτρη Κοντομηνά, Κίττυ.
Λίγες ημέρες μετά τον θάνατο του Δημήτρη Κοντομηνά, έντονη είναι η αντιπαράθεση που έχει ξεσπάσει ανάμεσα στον Νίκο Μαστοράκη και την αδελφή του, Κίττυ.
Ο Νίκος Μαστοράκης έκανε στον λογαριασμό του στο Facebook μια μακροσκελή ανάρτηση για τον Δημήτρη Κοντομηνά, προκαλώντας αίσθηση με τα λόγια που επέλεξε να τον αποχαιρετήσει.
«Ο άνθρωπος που θα μπορούσε να έχει γίνει θρύλος
Θα παρατηρήσατε (οι πιο παρατηρητικοί) πόσο “ντούκου” πέρασαν τα κανάλια την αναχώρηση του Δημήτρη Κοντομηνά για απροσδιόριστο προορισμό. Θα αναρωτηθήκατε γιατί δεν βγήκαν υπουργοί, αρχηγοί κομμάτων, διευθυντάδες καναλιών, παρουσιαστάδες, ρεπορτεράρες -έστω και μια ορδή ασήμαντων ατάλαντων παρουσιαστριών- να υμνήσουν τον θανόντα.
Η Βίκυ έγραψε κάπου ότι, μετά από μακρύτατο χρόνο σε κώμα, “πέθανε μόνος”. Δηλαδή, ούτε η “ενοικιαζόμενη” εσχάτη σύντροφός του δεν ήταν εκεί, φυσικό άλλωστε αφού δεν έπαιρνε το συμφωνημένο μηνιαίο ενοίκιο.
Ο Δημήτρης Κοντομηνάς ήταν κάποτε (και με έκανε μερικές φορές να το πιστεύω, όσο και αν οι πράξεις του το διέψευδαν) φίλος μου. Τον γνώρισα στο κτήριο της Βασ. Σοφίας όπου στεγαζόταν η GTV, εταιρεία (μου) παραγωγής της εποχής εκείνης. Μου συστήθηκε ως ασφαλιστής και δήλωσε επιθυμία συνεργασίας. Του απάντησα ολίγον απαξιωτικά ότι δεν χρειάζομαι ασφάλεια.
Όμως τα έφερε έτσι η ζωή που όχι απλώς να συνεργαστούμε (όταν μετέτρεπε τις ασφάλειες Ταμπουρα σε Interamerican) αλλά να κάνουμε στενή παρέα, να δημιουργούμε μαζί όλα τα διαφημιστικά της εταιρείας του, να γίνουμε συνέταιροι στο Video Club of Greece (πρώτη εταιρεία που ενοικίαζε βιντεοκασέτες, πρώτη που κυκλοφόρησε VHS και Beta με ελληνικούς υποτίτλους) και, αργότερα, να μου αναθέσει το τότε Alpha-Sky, όταν έβγαλε τον Τσοτσορό και αγόρασε το μερίδιο του Ιδρύματος Ωνάση. Του έφτιαξα τον Alpha και το ανταπέδωσε με πολλές αθετήσεις συμφωνιών.
Όσο ανέβαιναν οι “μετοχές” του στα media, τόσο πιο άφιλος γινόταν, με άθλιο παράδειγμα την πλήρη εγκατάλειψη του αδελφικού του φίλου και συνεργάτη Γιώργου Ψαρρά, που τον άφησε εκτεθειμένο σε δεκάδες αγωγές.
Ο Κοντομηνάς μόνος του αποξένωσε όλους τους φίλους, ευνόησε και πλήρωσε ακριβά σχέσεις επαγγελματικές και προσωπικές με ανάξιους και ανάξιες, έφτασε ακόμη και μαζί μου, για σοβαρό λόγο, στα δικαστήρια, όπου έχασε πανηγυρικά. Του είχα στείλει εκείνο τον καιρό, για την ήττα του, ένα καυστικό σημείωμα που το έδειξε στους νομικούς του συμβούλους με το σχόλιο “να το παραδεχτούμε, ξέρει να γράφει.”
Όλα αυτά, επειδή είχε μια “πτέρνα” που την εκμεταλλεύονταν μερικοί επί χρόνια: πίστευε ό,τι του έλεγαν χωρίς να το ερευνήσει, έπαιρνε κεφάλια, “απέλυε” ερωμένες, και μόνο που κάποιος, στο τέλος της ημέρας, θα του έλεγε κάτι ανεπιβεβαίωτο, ασαφές, συκοφαντικό.
Έτσι ο άνθρωπος που θα μπορούσε να έχει γίνει θρύλος, πέθανε μόνος του, σε μια μοναξιά που ήταν αποκλειστικά δικό του έργο. Ελπίζω η γλυκύτατη κόρη του, η Μαρία, να έχει στη ζωή της λίγους αλλά πιστούς και αληθινούς φίλους, κάτι που δεν κατάφερε μέσα σε όγκο οικονομικών επιτευγμάτων, σκανδάλων και διώξεων, ο πατέρας της», έγραψε στην ανάρτησή του ο Νίκος Μαστοράκης, υπογραμμίζοντας τις αδυναμίες που πιστεύει ο ίδιος ότι είχε ο Δημήτρης Κοντομηνάς.
Η απάντηση της αδελφής του Δημήτρη Κοντομηνά
Αμεση ήταν η απάντηση της Κίττυ Αλεξανδράτου, η οποία με ανάρτησή της στο Facebook απάντησε στα λεγόμενα του Νίκου Μαστοράκη.
Συγκεκριμένα, έγραψε: «Θα πω τις ευχαριστίες πρός όλους όταν θα μπορέσω. Τώρα θέλω να απαντήσω στον κακοηθέστατο κ. Μαστοράκη που μόνο χολή ξέρει να βγάζει. Ότι δεν ξέρει καλά τα θέματα, όταν κάνανε την εταιρεία με τις βιντεοκασέτες. Κάποιος έκλεψε, αλλά δεν ζει η Ανθή Τσοπανακου να μιλήσει!
Ο Δημήτρης Κοντομηνάς έζησε μια πολύ ωραία ζωή, πλουσιοπάροχη, και με ωραίες γυναίκες, χορτάτη ζωή, που βοήθησε πολύ κόσμο γιατί γεννηθήκαμε στο Μεταξουργείο και ξέραμε από φτώχεια. Άλλοι έζησαν μίζερη ζωή, χωρίς αγάπη. Ξέρω πολλά άλλα, η ώρα δεν επιτρέπεται να μιλήσω και από την στεναχώρια μου είμαι άρρωστη. Κλείσε την κακία σου μέσα στην ψυχή σου. Η αγαπημένη και πάντα δίπλα του Κίττυ.
ΥΓ: ποτέ δεν τον βοήθησες, μονάχα έβγαλες»