Search
Close this search box.

Η Σοφία Λόρεν αποκαλύπτει την ιστορία πίσω από την περιβόητη φωτογραφία του 1957 με την Τζέιν Μάνσφιλντ

Είναι το πιο cult κλισέ του Χόλιγουντ της δεκαετίας του 1950, μια από τις ελάχιστες φωτογραφίες που πολλές δεκαετίες μετά είναι αναγνωρίσιμη σε αυτό το βαθμό. Κατά τη διάρκεια ενός δείπνου που παρατέθηκε στο ξενοδοχείο Beverly Hills προς τιμήν της, η Σοφία Λόρεν φωτογραφίζεται να κοιτάζει με την άκρη του ματιού της το (πολύ) βαθύ ντεκολτέ της Jayne Mansfield, η οποία χαμογελά ειλικρινά στον φωτογράφο .

Έπρεπε να περάσουν 57 χρόνια -συγκεκριμένα το 2014- για να αποκαλύψει η ηθοποιός στο περιοδικό Entertainment Weekly τη μυστική ιστορία αυτής της λήψης που έγινε διάσημη: «Η Paramount μου είχε οργανώσει ένα πάρτι. Όλος ο κινηματογράφος ήταν εκεί, ήταν απίστευτο. Και μετά έρχεται η Τζέιν Μάνσφιλντ, η τελευταία που θα έρθει. Για μένα, τότε ήταν εκπληκτικό. . . . Ήρθε ακριβώς για το πάρτι μου. Ήξερε ότι όλοι την παρακολουθούσαν. Εκείνη κάθισε. Και τότε...

«Κοίτα τη φωτογραφία: πού είναι τα μάτια μου; Κοιτάζω το στήθος της γιατί φοβάμαι ότι θα ξεχειλίσουν στο πιάτο μου», και προσθέτει, «μπορείς να διαβάσεις τον φόβο στο πρόσωπό μου. Τρομάζω ότι όλα μέσα στο φόρεμά της θα εκραγούν – ΜΠΟΥΜ! – και θα απλωθούν σε όλο το τραπέζι. »

Είναι δύσκολο να προσδιοριστεί πότε ακριβώς εμφανίστηκε η πρώτη τεκμηριωμένη περίπτωση του side-eye. Αλλά πολλοί πιστεύουν αυτή τη φωτογραφία του 1957 της Sophia Loren και της Jayne Mansfield. Η νεοφερμένη τότε Σοφία Λόρεν είχε μόλις ανέβει στα ύψη, το αστέρι από την Ευρώπη όταν έγινε η πιο πολυφωτογραφημένη ηθοποιός στο Φεστιβάλ των Καννών το 1955. Το πάρτι του Μπέβερλι Χιλς δύο χρόνια αργότερα επρόκειτο να καλωσορίσει επίσημα τη Λόρεν στο Χόλιγουντ. Αλλά η ιταλική σεξοβόμβα βρήκε τα φώτα της δημοσιότητας απροσδόκητα κλεμμένα από την Μάνσφιλντ…

Σε εκείνη τη συνέντευξη στο Entertainment Weekly, η Λόρεν επιβεβαιώνει ότι, ναι, σκεφτόταν ακριβώς αυτό που φαινόταν να σκεφτόταν.

Η Λόρεν συνέχισε εξηγώντας ότι παρόλο που την έπιασαν να χαμογελά ή να περνάει καλά με την Μάνσφιλντ αργότερα το βράδυ, το μυαλό της ήταν πάντα σε αυτό το φόρεμα. «Οχι όχι. Λοιπόν, μπορεί να υπάρχουν και άλλες φωτογραφίες, αλλά αυτή είναι η εικόνα. Αυτό είναι που δείχνει πώς ήταν. Αυτή είναι η μόνη εικόνα», λέει η ηθοποιός.

Αλλά η Σοφία Λόρεν, η οποία έχει πάνω από 90 τίτλους ταινιών στο βιογραφικό της, λέει ότι ακόμα κι αν σκεφτόταν όλα αυτά, δεν της αρέσει να συνδέεται με τη φωτογραφία που τράβηξε ένα εκατομμύριο πλάγιες ματιές.

Στην πραγματικότητα, πολλές, πολλές φορές μου δίνουν αυτή τη φωτογραφία για να την υπογράψω, ως αυτόγραφο. Και δεν το κάνω ποτέ. Δεν θέλω να έχω καμία σχέση με αυτό. Και επίσης από σεβασμό για την Jayne Mansfield γιατί δεν είναι πια μαζί μας.

Το 2012, η δύο φορές βραβευμένη με Όσκαρ Λόρεν είχε πει στο Vanity Fair ότι ήταν απρόθυμη να δώσει συνεντεύξεις. «Η ζωή μου δεν είναι παραμύθι», είχε πει, «και είναι ακόμα οδυνηρό να μιλάς γι’ αυτό». Αλλά η Λόρεν φαίνεται ότι άλλαξε γνώμη 2 χρόνια μετά. Έχει γράψει ένα βιβλίο με τα απομνημονεύματα της με τίτλο Yesterday, Today and Tomorrow: My Life, το οποίο κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2014. Μετά από ακαταμάχητες φράσεις όπως, «Όλα στο φόρεμά της αναπνέουν», ποιος δεν θέλει να διαβάσει περισσότερα για τη βασιλεία της Λόρεν στη χρυσή εποχή του Χόλιγουντ;

Δείτε επίσης

Share:

The New You

Στοιχεία Επικοινωνίας

Βρείτε μας στα Social Media:

Αφήστε μας ένα μήνυμα