Σε μία από τις μεγαλύτερες μουσικές εκδοτικές εταιρείες του κόσμου, την Warner Chappel Music, πέρασε η διαχείριση ολόκληρου του μουσικού έργου τουΝτέιβιντ Μπόου. Πρόκειται για το νέο χρυσό deal της μουσικής βιομηχανίας.

Αν και δεν δόθηκαν στην δημοσιότητα οικονομικές λεπτομέρειες πρόκειται σίγουρα για μια συμφωνία που υπερβαίνει τα   250 εκατ. δολάρια καθώς το ρεπερτόριο του «Λευκού Δούκα της ροκ», που έφυγε το 2016 χτυπημένος από καρκίνο, είναι πραγματικό… χρυσάφι.

Άλλωστε οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους: 26 ολοκληρωμένα studio άλμπουμ, μεταξύ των οποίων τα εμβληματικά «Space Odity», «Let’s Dance», «The Rise and the Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars», «Heroes», το κύκνειο άσμα του «Blackstar», κ.α. που έχουν πουλήσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, 111 σίνγκλς, 51 μουσικά βίντεο, κομμάτια που έγραψε για σάουντρακ ταινιών, μια τεράστια συνολικά περιουσία τεράστας καλλιτεχνικής αλλά και εμπορικής αξίας.

Τι τεράστιο σε αξία και επιδραστικότητα ρεπερτόριο ενός από τους κορυφαίους καλλιτέχνες του 20ού αιώνα περνά στα χέρια μιας παγκόσμιας εκδοτικής εταιρείας η οποία, βεβαίως, θα το προστατεύσει αλλά και θα το εκμεταλλευτεί με τον πιο επικερδή τρόπο.

Ο CEO της Warner Chappel Music, Guy Moot, δηλώνοντας υπερήφανος για το γεγονός ότι τους εμπιστεύθηκαν ως επιμελητές του, είπε: «Το ρεπερτόριο του Μπόουϊ αποτελεί ένα από τους πιο συγκλονιστικούς και επιδραστικούς καταλόγους στην μουσική ιστορία. Ενέπνευσε εκατομμύρια θαυμαστές του και αμέτρητους νεωτεριστές, όχι μόνον στον χώρο της μουσικής αλλά όλων των τεχνών, της μόδας και των media. Στον κατάλογό του δεν υπάρχουν απλά καταπληκτικά κομμάτια αλλά τραγούδια – ορόσημα που άλλαξαν για πάντα την πορεία της σύγχρονης μουσικής»

Η νέα αυτή συμφωνία ήρθε έναν χρόνο μετά την ανακοίνωση της συνεργασίας των κληρονόμων του Ντέιβιντ Μπόουι και της δισκογραφικής εταιρείας Warner Music Group για την διαχείριση, σε παγκόσμιο επίπεδο, του μουσικού υλικού των άλμπουμ που ηχογράφησε από το 1968 έως το 1999. Κατά το παρελθόν ο διάσημος καλλιτέχνης είχε συνεργαστεί και με άλλες δισκογραφικές, εκδοτικές ακόμη και επενδυτικές εταιρείες όσον αφορά στην διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων της μουσικής του. Ο ίδιος εξάλλου είχε προβλέψει από τις αρχές του 2000 την κρίση που έρχεται στις παραδοσιακές μουσικές πωλήσεις και έκανε κινήσεις προκειμένου να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.

Δείτε επίσης