Ο Κώστας Βουτσάς γεννήθηκε στην Αθήνα, στον Βύρωνα, αλλά μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη.
Εκεί έκανε και τις πρώτες εμφανίσεις του σε θεατρικές τοπικές σκηνές. Κατέβηκε στην Αθήνα σε ηλικία 21 ετών, όπου άρχισε να εμφανίζεται στο θέατρο Ακροπόλ, και παράλληλα να παίρνει μικρούς ρόλους σε ταινίες.
Μάλιστα, η οικογένειά του υπέφερε πολύ λόγω των αριστερών φρονημάτων του πατέρα του. Ο Κώστας Βουτσάς, είχε δει να τον δέρνουν ανελέητα μπροστά του, με σιδερόβεργα για να υπογράψει δήλωση μετάνοιας.
Μια φωτογραφία του έφηβου Κώστα Βουτσά από τη Θεσσαλονίκη είδαμε στο Instagram του δημοσιογράφου Αρη Λουπάση.
Το ασπρόμαυρο κλικ του αξέχαστου ηθοποιού είναι από τα μέσα της δεκαετίας του ’40.
Στη λεζάντα της φωτογραφίας διαβάζουμε: «Ο αγαπημένος Κώστας Βουτσάς στα εφηβικά του χρόνια στην Θεσσαλονίκη (αριστερά) μέσα της δεκαετίας του ’40 όπου θα μετακομίσει με την οικογένειά του μετά τα πρώτα δύσκολα χρόνια στην Αθήνα. Στην παιδική του ηλικία θα βιώσει με σκληρό τρόπο εικόνες από τον πόλεμο καθώς και τις συλλήψεις, την εξορία και τα βασανιστήρια του πατέρα του λόγω των πολιτικών φρονημάτων του. Στα χρόνια της Κατοχής θα ζήσει και τα πρώτα ερωτικά του σκιρτήματα με το μικρόβιο της υποκριτικής να μπαίνει όταν συμμετέχει ερασιτεχνικά σε θεατρική παράσταση σε καλοκαιρινή κατασκήνωση. Η πρώτη ενασχόληση για βιοποριστικούς λόγους θα είναι ως πωλητής τσιγάρων στους δρόμους με το κασελάκι του και στην διανομή προκηρύξεων μέσα στους κιν/φους θα ζήσει την μαγεία της μεγάλης οθόνης παίρνοντας την απόφαση να σπουδάσει σε δραματική σχολή.
Κατά την θητεία του στην συνέχεια στα μπουλούκια της εποχής θα τον ανακαλύψει μαζί με την Κυριακή Παπαδοπούλου (η γνωστή μετέπειτα Μαρινέλλα) η πρωταγωνίστρια Καλή Καλό όπου και θα ξεκινήσει μια επιτυχημένη θεατρική διαδρομή με την καριέρα του να εκτοξεύεται το 1961 στον “Κατήφορο” του Φίνου και του Γιάννη Δαλιανίδη. Η σχεδόν εβδομηντάχρονη μεγαλειώδης πορεία του τόσο στο σανίδι όσο και στο πανί γράφεται κυριολεκτικά με χρυσά γράμματα γεμάτη απίστευτη λατρεία από το κοινό μέχρι το τέλος της ζωής του όπου θα παραμείνει ενεργός στην υποκριτική τέχνη. Αιώνιος έφηβος, τεράστιος καλλιτέχνης και ένα μοναδικό παράδειγμα δύναμης και θέλησης για ζωή με απαράμιλλο επαγγελματισμό και απόλυτο σεβασμό στο κοινό και τους συναδέλφους του».