H εκπομπή T-Live του Alpha, έκανε ένα εκτενές ρεπορτάζ σχετικά με την κατάθεση της Ελπίδας Νίνου, σύζυγο του Πέτρου Φιλιππίδη.
Η κατάθεσή της αφορά τις τρεις καταγγελίες που έχει ο σύζυγος της, μία για βιασμό και δύο για απόπειρα βιασμού. Στέκεται “ασπίδα” προστασίας με τις καταθέσεις της.
Όσον αφορά την πιο βαριά κατηγορία, αυτή του βιασμού, που χρονολογείται ότι τελέστηκε στο Θέατρο Ήβη, η Ελπίδα Νίνου υποστήριξε τα εξής:
«Την καταγγέλλουσα τη γνώρισα από τη μητέρα της, η οποία ήταν ηθοποιός και τη σύστησε στον σύζυγό μου ο κ. Μπιμπίλας για να τη βοηθήσει να βρει δουλειά λόγω του ότι είχε οικονομικές δυσκολίες και αντιμετώπιζε προβλήματα και στην προσωπική της ζωή. Όντως, ο σύζυγός μου την προσέλαβε στην παράσταση σε έναν μικρό ρόλο και έμεινε τρεις σεζόν και εν συνεχεία συνέχισε και σε άλλη παράσταση. Εκεί ο σύζυγός μου γνώρισε την καταγγέλλουσα. Η δική μου σχέση με τη μητέρα της ήταν πολύ καλή, ήμουν προστατευτική μαζί της και της συμπαραστεκόμουν.
Το 2007 η μητέρα της ζήτησε από τον Πέτρο να γίνει ηθοποιός, αλλά επειδή είχε χάσει την εξεταστική περίοδο, ζήτησε από τον άντρα μου να τη βοηθήσει, όπως και έγινε, με την εγγραφή της στη σχολή όπου δίδασκε ο ίδιος μέχρι τα Χριστούγεννα του 2007, οπότε και έφυγε. Όσον αφορά στην καταγγέλλουσα, αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση στη συμπεριφορά της ήταν ότι είχε θρασύτητα, ότι ήταν παρορμητική, δε σεβόταν τα όρια των άλλων και παρενέβαινε πολλές φορές στις προσωπικές συζητήσεις άλλων, χωρίς κανένα λόγο, πράγμα που δημιουργούσε στους άλλους απορία και αμηχανία.
Επίσης, κατά τη διάρκεια των παραστάσεων, είχε σχεδόν καθημερινή παρουσία. Χωρίς κανένα λόγο και απρόσκλητη, έμπαινε στα καμαρίνια των ηθοποιών με τους οποίους δεν είχε καμία σχέση, με τη δικαιολογία ότι είχε έρθει για να δει τη μητέρα της. Γι’ αυτό το λόγο κάποιες γυναίκες ηθοποιοί της παράστασης μου είχαν εκφράσει παράπονα. Το 2008 η καταγγέλλουσα άρχισε να παίρνει τηλέφωνο τον σύζυγό μου.
Συγκεκριμένα, στις διακοπές, το καλοκαίρι, κατάλαβα ότι του τηλεφωνούσε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της μέρας και της νύχτας και όταν ρώτησα τον Πέτρο γιατί συνέβαινε αυτό, μου απάντησε ότι λόγω της γνωριμίας τους από τη σχολή όπου δίδασκε ο σύζυγός μου και αυτή ήταν μαθήτρια, ενδιαφερόταν για αυτόν και ήθελε να δει τι κάνει. Εγώ όμως είχα καταλάβει ότι μάλλον αυτή είχε ερωτευτεί τον σύζυγό μου. Όσον αφορά τον ισχυρισμό της ότι συναντήθηκε με τον Πέτρο στο γραφείο εταιρείας παραγωγής στην Αθήνα, θέλω να σημειώσω ότι ο σύζυγός μου δεν είχε κλειδιά γι’ αυτό το γραφείο.
Η καταγγέλλουσα ήταν ερωτευμένη με τον σύζυγό μου. Μία ηθοποιός μου είχε πει ότι σε ένα τραπέζι που έγινε με αφορμή μια βάπτιση, στο οποίο είχε παρευρεθεί ο σύζυγός μου μαζί με τον γιο μας και η καταγγέλλουσα, είδε την τελευταία να κλαίει στις τουαλέτες και όταν τη ρώτησε τι είχε, εκείνη της απάντησε αναφερόμενη στο σύζυγό μου: “Εγώ τον αγαπάω και αυτός δε μου μιλάει”.
Επιπλέον, ισχυρίζεται ότι δήθεν το 2008 επικοινώνησε μαζί της η βοηθός του συζύγου μου λέγοντας ότι θα την προτείνει στον Πέτρο για έναν ρόλο σε ένα έργο το οποίο σκηνοθετούσε ο ίδιος και το οποίο θα ανέβαινε μετά από λίγο καιρό. Αυτό δεν είναι αλήθεια, καθώς ο σύζυγός μου αποκλείεται να έψαχνε για ηθοποιό εκείνη την περίοδο, καθώς όλοι οι ρόλοι είχαν μοιραστεί και οι πρόβες είχαν προχωρήσει. Είμαι σίγουρη όμως ότι η καταγγέλλουσα πήγε στο θέατρο αυτοβούλως και χωρίς να έχει προσκληθεί.
Επιπλέον, ισχυρίζεται ότι ο σύζυγος, με τον οποίο συναντήθηκε σε πρόβα στο προαναφερθέν έργο, της πρότεινε να πάνε στο καμαρίνι του. Και αυτό είναι ψευδές, γιατί ο σύζυγός μου ως σκηνοθέτης της παράστασης δεν είχε καμαρίνι. Εξάλλου στις πρόβες υπάρχει πάντα πολύς κόσμος, ηθοποιοί, τεχνικοί, λοιποί συντελεστές της παράστασης, μουσική, ενδυματολόγος, σκηνογράφος, άνθρωποι που στα διαλείμματα της πρόβας κινούνται σε όλο τον χώρο του θεάτρου και είναι αδύνατον να συνέβη αυτό που περιγράφει στην κατάθεσή της, χωρίς να το αντιληφθεί κάποιος τρίτος. Μου κάνει εντύπωση ότι έχει καταγγείλει αυτό το γεγονός και μετά, όπως λέει στην κατάθεσή της, παραμένει στο χώρο και παρακολουθεί την πρόβα.
Ενδεικτικό ότι λέει ψέματα είναι το αναφερόμενο στην κατάθεσή της ότι ο σύζυγός μου ζήτησε, μέσω της μητέρας της, να συνεργαστούν την επόμενη χρονιά σε θεατρική παράσταση, η οποία όμως είχε ανέβει το 2006 και τελείωσε το 2008, πριν δηλαδή από τον χρόνο που καταγγέλλει ότι της επιτέθηκε ο σύζυγός μου. Θέλω επίσης να αναφέρω ότι το 2011 που είχα πάει με το σύζυγό μου να δούμε μια παράσταση, όταν μπήκαμε στο φουαγιέ του θεάτρου είδαμε έκπληκτοι απέναντί μας να μας κοιτάζει έντονα η καταγγέλλουσα και πριν προλάβω να αντιληφθώ τι συνέβη ήρθε με ορμή προς το μέρος μας και αφού μας παραμέρισε σπρώχνοντάς με, με το χέρι της, αγκάλιασε τον σύζυγό μου, τον φίλησε, κάτι του είπε που δεν άκουσα και έφυγε αμέσως.
Το 2011 με κάλεσε ο Σπύρος Μπιμπίλας να δω την παράσταση στην οποία έπαιζε ο ίδιος, και όπως παρακολουθούσα ήρθε και κάθισε δίπλα μου η μητέρα της καταγγέλλουσας, όταν δε τελείωσε η παράσταση βγήκαμε έξω οι τρεις μας, δηλαδή εγώ, ο Μπιμπίλας και η μητέρα της καταγγέλλουσας. Τη ρωτήσαμε και εγώ και ο Σπύρος τι συμβαίνει με την κόρη της και της εξιστόρησα όλα τα ανωτέρω και τη συμπεριφορά που είχε απέναντι στον Πέτρο, χωρίς όμως να μπορεί να δώσει μια εξήγηση, λέγοντάς μου “Δεν ξέρω, δεν μου έχει πει τίποτα”. Εγώ δε, της ζήτησα ως μητέρα της να επέμβει και να ζητήσει να σταματήσει αυτή τη συμπεριφορά απέναντι στον Πέτρο και σε μένα. Μετά από λίγες μέρες τηλεφώνησα στο Σπύρο Μπιμπίλα και τον ρώτησα αν έμαθε κάτι και μου είπε “Δε μας λέει, μας λέει ότι τον Πέτρο τον έχει ως πατέρα της”.
Το 2020 η καταγγέλλουσα μαζί με τον Σπύρο Μπιμπίλα επισκέφθηκε το θέατρο που έπαιζε ο Πέτρος και στο τέλος της παράστασης είπε ο Σπύρος στον Πέτρο, όταν έβγαιναν από το θέατρο, “έλα να τη χαιρετήσεις” και ο Πέτρος του απάντησε “Όχι, όχι δεν θέλω”. Μετά από λίγο, ο σύζυγός μου πήρε το αυτοκίνητο για να φύγει, ξαφνικά αυτή εμφανίστηκε μπροστά του και τον ρώτησε γιατί δεν της μιλάει. Ο σύζυγός μου δεν της απάντησε και έφυγε».
Για τη δεύτερη καταγγελία, η σύζυγος του Πέτρου Φιλιππίδη υποστήριξε:
«Όσον αφορά στη δεύτερη καταγγέλλουσα και την καταγγελία εις βάρος του συζύγου μου, θέλω να αναφέρω ότι χρησιμοποιεί ένα ψέμα για να μπει στον χώρο, δηλαδή ότι είναι ανιψιά του δικηγόρου μεγαλομετόχου καναλιού καθώς επίσης ισχυρίζεται ψευδώς ότι ο σύζυγός μου, εκμεταλλευόμενος τη σχέση του με μεγαλομέτοχο του καναλιού, την έκοψε από δύο σίριαλ του εν λόγω καναλιού, στα οποία, κατά τους ισχυρισμούς της, είχε επιλεγεί να εργαστεί ως ηθοποιός, καθώς ενώ ισχυρίζεται ότι είχε αυτόν τον συγγενικό δεσμό με τον προσωπικό δικηγόρο του μεγαλομετόχου, δε χρησιμοποίησε αυτή τη γνωριμία απευθείας για να βρει δουλειά αλλά απευθύνθηκε στον σύζυγό μου, ισχυριζόμενη, όπως η ίδια αναφέρει, ότι μπήκε από την πίσω πόρτα του θεάτρου και όχι από μπροστά».
Για την τρίτη καταγγελία η Ελπίδα Νίνου υποστήριξε:
«Ως προς την τρίτη καταγγέλλουσα, θέλω να αναφέρω ότι δεν τη γνωρίζω, θέλω όμως να πω ότι τα καθίσματα του αυτοκινήτου που είχαμε τότε και ήταν ένα μαύρο τζιπ, ήταν μαύρα και όχι ανοιχτόχρωμα, όπως αναφέρει στην κατάθεσή της. Όταν δε, κλειδώνει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ο οδηγός και ο συνοδηγός μπορούν να ανοίξουν την πόρτα και να βγουν από αυτό, δεν μπορεί όμως κάποιος άλλος να ανοίξει την πόρτα από έξω και να μπει σε αυτό. Το κλείδωμα δε, του αυτοκινήτου γίνεται αυτόματα και δεν χρειάζεται καμιά ενέργεια του οδηγού».