Ο Πέτρος Φιλιππίδης βρέθηκε μαζί με τον Γιώργο Κιμούλη στο επίκεντρο καταγγελιών που έρχονται στο φως τις τελευταίες ημέρες για ανθρώπους του θεάτρου.

Η Αννα Μαρία Παπαχαραλάμπους, η Λένα Δροσάκη και η Πηνελόπη Αναστασοπούλου τον κατήγγειλαν στο ΣΕΗ, το σωματείο των ηθοποιών, για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και εργασιακό εκφοβισμό.

Ηδη η ΕΡΤ ανακοίνωσε ότι κόβει τον Πέτρο Φιλιππίδη από το σίριαλ «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», το οποίο θα συνεχιστεί κανονικά, αλλά χωρίς εκείνον.

Καθώς τα 10 επόμενα επεισόδια του «Πλάτανου» έχουν ήδη γυριστεί, η ΕΡΤ αποφάσισε να τα προβάλει κανονικά, γιατί αλλιώς δεν θα πληρώνονταν οι συντελεστές του σίριαλ. Ωστόσο, ο Πέτρος Φιλιππίδης ήδη από σήμερα είναι εκτός σετ και δεν θα συμμετάσχει σε άλλα επεισόδια.

Η ανακοίνωση της ΕΡΤ:

«Με αφορμή δημοσιεύματα σχετικά με την καθημερινή τηλεοπτική εκπομπή «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», η ΕΡΤ διευκρινίζει ότι ουδέποτε ετέθη ζήτημα διακοπής της σειράς στην οποία μετέχουν δεκάδες ηθοποιοί και τεχνικοί και παρακολουθούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες. Λόγω, ωστόσο, της αυτονόητης ευαισθησίας που οφείλει να επιδεικνύει η Δημόσια Τηλεόραση, ο ηθοποιός για τον οποίο έχουν υποβληθεί επώνυμες καταγγελίες προς έλεγχο στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, από σήμερα δεν θα μετέχει πλέον στα γυρίσματα της σειράς».

Μετά την ΕΡΤ και το θέατρο Μουσούρη διακόπτει την συνεργασία του με τον ηθοποιό.

Σύμφωνα με τον Αλέξη Μίχα και «Το Πρωινό», η πολύχρονη συνεργασία του Πέτρου Φιλιππίδη με το θέατρο «Μουσούρη», όταν ανοίξουν τα θέατρα, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα συνεχιστεί. Παραγωγός των έργων που ανεβάζει τα τελευταία 20 χρόνια ο Πέτρος Φιλιππίδης είναι ο Κάρολος Παυλάκης και θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι υπό το βάρος όλων αυτών των απίστευτων αποκαλύψεων η συνεργασία τους δεν θα μπορούσε να συνεχιστεί.

Στο ίδιο πλαίσιο και η Digea, πάροχος ψηφιακού σήματος στην Ελλάδα, κατέβασε από την πλατφόρμα της τη διαφήμισή της, στην οποία πρωταγωνιστούσε ο γνωστός ηθοποιός, ενώ η συνεργασία που υπήρχε και αφορούσε στη δημιουργία και άλλων σποτ δεν θα συνεχιστεί.